tisdag 20 mars 2018

Kasvu

Jag skrev tidigare på bloggen om hur vitt vårt vardagsrum blev när jag hängde upp vår/sommargardinerna (klick)

Jag googlade länge på gardinstyger och plötsligt så hittade jag ett tyg som jag gillar massor!
På nätet gick det inte att beställa så Mannen traskade över till butiken efter arbetsdagen. Behändigt när han jobbar i stan.

Hux flux så sydde jag upp några gardiner.


Inte vitt mera :)

Jag är lite förtjust i mönster har jag märkt. Nu på våren kändes det extra bra att ta in blommönster. 

Nu tycker jag också att köksgardinerna passar bra ihop med vardagsrumsgardinerna.


Det är svart, grått, persika och vitt. Både i köket och vardagsrummet.


Av de gamla vita gardinerna som hängde i vardagsrummet tänkte jag fixa till balkongen. Får se hur det sedan blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar