fredag 15 december 2017

Pyssel och snuva

Så fick snuvan fast både mig, Smulan och Lillebror.
Snorigt, snorigt!
Jag som hoppades redan på att vi skulle undvika den trots att alla runt om oss är/var krassliga. 
Kanske vi bara skulle få en mild version som snabbt går om (håller tummarna).

Smulan var ändå såpass pigg att hon åkte nyss iväg med mummi på teater. Jag skulle så gärna gå med henne på teater också, men jag har inte hittat något kul att se på. Nästa år kommer "Mamma Mu" så den borde vi säkert gå och titta på!

Trots att Smulan inte är så värst "pysslig" av sig, (hon gillar mera action) så har vi lyckats få ihop några julklappar. Dem vågar jag visa upp nu redan eftersom mummi och vaari inte läser min blogg :)

Temat är Finland, så vi körde med blått och vitt.


Ett halsband och armband åt mummi som gillar träsmycken.

Åt vaari gjorde vi en reflex.


Det var ganska svårt att klippa reflextyget. Senare har jag sett samma sorts pyssel och där användes det reflexsnöre. Det skulle ha varit mycket enklare.

Glad fredag allihop!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar