söndag 16 april 2017

Kallt

Idag hade vi påsklunch hos mina föräldrar, men Smulan och Mannen kunde inte delta.
Barnet fick plötsligt feber idag så hon blev hemma och sova.

På morgonen var jag med brorsan och kastade frisbee i några timmar. Det var jätte kul att öppna säsongen idag, men att det kan vara kallt! -5 på nätterna och några grader på plus på dagen.

Lunchen hos föräldrarna var smaskig och jag åt mig alldeles proppmätt. 
Härligt att se lillkusin A, hon växer nu så snabbt att man borde ses med några veckors mellanrum.
Jag fick med rester åt Mannen så han blev jätte glad för det.

Igår var vi en sväng till Meiko med Mannen.


Mycket is fortfarande i sjön.

Konstigt väder i april, solen lyser och så mitt i allt får man en snöskur över sig. Vackert var det och jag älskar verkligen att gå i skogen. Därför gillar jag säkert också frisbeegolf :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar