lördag 4 mars 2017

Inhiberad resa

Idag skulle vi ha varit i Stockholm på äventyr, men det måste tyvärr inhiberas.

Smulan spydde från kl.01 på natten till 07 på morgonen natten mellan torsdag och fredag. På fredag skulle vi ha åkt iväg på årets första resa.

Jösses vad jag var trött av att ha vakat hela natten med ett litet sjukt barn. Det var så synd om henne och hon var jätte bussig och berättade alltid när hon skulle spy. Då hann jag ta fram ämbaret i tid så det blev inte så mycket tvätt denna gång.


I fredags satt Smulan framför tv.n då hon inte låg i sängen.
Som tur åt hon och drack ganska bra så jag har inte oroat mig.

Synd att vi måste avboka, men vilken tur att spysjukan inte kom ett dygn senare! Då skulle vi ha varit på båten i en liten hytt. Inge kul att vara sjuk på semesterresa, hellre avbokar jag den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar