lördag 3 december 2016

Tomtedans

Igår hade vi julfest på jobbet. Ingen massiv fest för alla kontor, utan bara vårt område. Mycket skojigare enligt mig. Då hinner man också tala med de flesta :)

Jag blev efter arbetet och festfixa. Dukade bord, dekorerade och övade.
Min kollega blev plötsligt sjuk igår och hon skulle vara med i ett programnummer så jag hoppade i hennes tossor i stället.


Snygga tossor eller hur?

Jag och två andra tomtar uppträdde med dans åt resten av gänget. 
Det var ett överraskningsnummer så vi väntade på att alla skulle samlas i övre våningen före vi startar showen. Det roliga var ju att vi tassade under tiden runt i tomtekläder (och skumppaglas i handen) i tomma nedre våningen. Då märkte jag att en person stod på andra sidan av vårt fönster och stirrade på oss. Hah hah! Han undrade nog vad som pågår...

God mat och live-musik samt trevliga kolleger gjorde kvällen extra kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar