lördag 8 oktober 2016

Lördag och ändrade planer

Jag skulle igår överraska min Man och ta honom ut på restaurang och konstutställning. 
Men han gick och fick feber så jag fick annullera alltihop. 
Idag när han fyller på riktigt år så har jag ingen present åt honom. Det är ju inte så viktigt för att jag kan bjuda ut honom på restaurang en annan dag och då kan vi fira.

Men någonting extra kunde dagen innehålla.
Jag fixade i alla fall en lyxig frukost och sen for vi till marknaden i byn.
Tyvärr hade de inga grönsaker och rotfrukter, men jag köpte åt hela familjen lammullshandskar.


Mina handskar och Smulans. 

Ingen av oss har ordentliga vinterhandskar så i vinter kommer vi hoppeligen att gå ute med varma händer. 
Så ett par handskar fick han av mig i alla fall till sin födelsedag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar