måndag 12 september 2016

Släkt, mat och frisbeegolf

Igår hade vi en väldigt fartfylld dag.

Min kusin med familj skurrade över till oss och adopterade en del av mina växter som har slagit sina rötter nära husväggen. Vi har sockelrenovering nästa år så för att de skulle få fortsätta växa och gro så måste de byta adress.

Efter plantgrävande och umgänge med kusin & co fortsatte vi till föräldrarna på lunch. Där väntade resten av familjen. Jag donerade en kass med kläder åt B och vi fick i utbyte koreanska kryddor av brorsan.

Med brorsa nummer två åkte vi vidare och spelade frisbeegolf. 


Det var jätte roligt!

Grannen var snäll och lånade sina frisbeen åt mig igår. Nu blev jag så ivrig att jag bestämde mig för att investera i egna :) Roligt att gå i skogen och skoj att träna samtidigt på kast.


Svamp finns det i skogen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar