söndag 18 september 2016

Mommo fyller år

Efter att ha legat hemma i feber/stegring i några dagar så letade jag mig upp bland täcken och filtar och duschade. 
Lite måste man fräscha upp sig idag för att min mor fyller år.

Min pappa kom på att ordna en födelsedagsbrunch och klart att vi ville delta.

Barnet skulle definitivt ha på sig klänning. 


Klart att man får ha på sig klänning på kalas! Denna söta "Madicken-modell" hittade vi i Småland.

Mommo fick av oss blomlökar och kyssar (såna man kan äta :) ). Vi bidrog också med potatissallad, smoothie, laxpaj och croissanter. 

Min gudfar kom också på besök så vi fick klappa på hund idag. För att göra det klart så är min gudfar inte en hund, hah hah! Smulan tyckte att hunden Ukko-Pekka var härlig och mjuk.

Gissa om jag blev glad när jag kom hem!
Min vän hade hängt på dörren en liten påse.


Jag fick te. 
Te kan man definitivt inte ha för mycket av. Tack, jag skall genast ta och koka en kopp med te åt mig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar