söndag 4 september 2016

Gäsp

Oj oj, vilken usel natt vi har haft!

Smulan var lite täppt i näsan i fredags och i natt hade hon stegring. Från klockan 02 till 05:30 vakade vi. Snöt näsan, tog medicin, höll i handen och kramades. Som tur sov hon sedan till kl.10. Men jösses vad jag är trött idag. Jag var arg som ett bi i morse, minns inte när jag senast varit så vresig. 
Kanske det tar extra mycket på med intensiva och hektiska arbetsdagar, korta kvällar, dåliga nätter osv.

Kanske vi skulle fara ut en sväng till skogs, med barnet i sittande Manducan. Då brukar tankarna också bli klarare och gladare :)

Sen skickade min mor just ett meddelande att de kan passa barnet på tisdag om hon är sjuk så att jag kommer iväg på kurs och Mannen på möte. Skönt!

Här kommer en bild på en tavla jag skaffade från Granit något tag sedan. Nu fick jag den upphängd.


En kom ihåg tavla.
Jag tänkte skriva på den månadens viktigaste datum så att man kan kolla upp dem just före man rusar ut genom ytterdörren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar