lördag 27 augusti 2016

Vilken jobbig vecka

Första arbets-/och dagisveckan är över.
Vi överlevde :)
Tungt har det varit med nya rutiner. 
Mannen har fört Smulan till dagis alla dagar och jag har avhämtat henne en dag. Vi måste redan be hjälp av mommo och mofa och avhämta henne i torsdags. Då var jag på kurs och Mannen hade också jobbgrejs. Ledsamt har vi haft efter varandra och vi kramas mycket när vi ses. Varje dag har ändå gått bättre och bättre.

Roliga grejer har vi också gjort!
Igår efter jobbet/dagiset for vi på tivolit som kommit till Kyrkslätt.


Smulan sitter ensam i tåget och har det roligt.

Barnet var i 9 maskiner och i studsslottet. Super skoj! Min guddotter och hennes familj var med så Smulan fick sällskap i vissa maskiner. 

Efter kursen (i torsdags) hann jag ta en glass med min bästa glass-kompis.


Jag valde den största jag hittade :)
Omnomnom....

Jo, den var god!

Idag blir det äntligen tid med familjen och där mellan varven så skall vi på födelsedagskalas. Gudsonen E fyller 8 år och hans brorsa 5 år. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar