torsdag 4 augusti 2016

Att skriva sitt barns namn överallt

Smulans dagisstart närmar sig med stormsteg.
Några veckor kvar av slowmotion vardag. Sedan blir det full rulle med dagis och jobb.
Huuu...det är nog en mycket större grej för mig än Smulan.

Jag har förberett mig redan en tid, jag har fixat en del runt starten. Förra veckan skrev jag Smulans namn på alla inom-, och utomhuskläder. Allt från vantar till rockar och underbyxor. Idag fick skorna namnlapp så allt borde vara fixat.


Smulans klubbtossor blir nu dagistossor.

Vi har lekt på dagisgården så den är bekant och nästa vecka kommer Smulans kontaktperson från dagis och hälsa på oss. 

För ett år sedan var jag senast till mitt jobb och kom överens om att jag börjar i augusti 2016. Jag bestämde då att jag skall njuta av varje dag för fullt och det har jag verkligen gjort. Skulle inte byta ut en endaste en dag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar