fredag 22 november 2013

Vecka 24 + 0

Nu har vi idag med mag-bon börjat vecka 24+0.
Man börjar se på min mage att någon bor där, det har ju nu gått lite över fem månader så det är inget konstigt att det syns så bra.

Men lite överraskar det mig ibland att mina kunder märker det :) Men hur skulle de inte märka det när min mage putar utåt. Jag glömmer bort min graviditet på jobbet och kan se ut som ett stort frågetecken när kunden frågar när jag blir borta från jobbet. Vaddå blir borta från jobbet? Ajoo...öh, kröhm, jooo...i februari 2014 ;)


Put-magen 22.11.2013.

Jag har en bok som jag fick från mödrarådgivningen och där kan man läsa vad som händer vilken vecka. 
Enligt boken är mag-bon nu ca. 650 g och 29 cm. Fostret kan nu höra och de rekommenderar att man sjunger åt den eller lyssnar på musik. 

Igår fick den en rejäl dos med musik när vi var med Mannen och Liza på Flogging Mollys konsert. Det var en jätte bra konsert, men jösses vad jag var trött idag! Vi var hemma först kl.00.00 igår så nattsömnen blev bara 6 timmar. Men nu får man vila på veckoslutet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar